Батькам

 Розклад синхронних і асинхронних уроків

1-А (22 год)      Бородай В.М. (каб. 14)

 

       Понеділок         

 

05.02

12.02

19.02

26.02

1

Я досліджую світ

8.00-8.35

А

А 

А 

А 

2

Навчання грамоти (ч)

8.55-9.30

С

С

 С

 А

3

Математика

10.00-10.35

С

 С

 С 

А 

4

Навчання грамоти (п)

10.55-11.30

С

 С

 С

А 

5

Фізична культура

11.45-12.20

А

А

 А 

 А

 

Вівторок

 

06.02

13.02 

20.02

27.02

1

Навчання грамоти (ч)

8.00-8.35

А

 

 А 

 А

2

Математика

8.55-9.30

    С

С

А  

А 

3

Іноземна мова (а)

10.00-10.35

С1 С2

С1  С2

С1   С2  

С1   С2 

4

Навчання грамоти (п)

10.55-11.30

С

С

А  

А 

5

 

11.45-12.20

 

 

 

 

 

Середа

 

07.02

14.02

21.02

28.02 

1

Навчання грамоти (ч)

8.00-8.35

   С

  С

 А

 

2

Іноземна мова (а)

8.55-9.30

С1  С2

С1   С2 

 С1   С2

 

3

Математика

10.00-10.35

С

    А

 С 

 

4

Навчання грамоти (п)

10.55-11.30

С

С 

С 


5

Фізична культура

11.45-12.20

А

 А

 А

 

6

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

08.02

15.02 

22.02 

29.02 

1

Я досліджую світ

8.00-8.35

С

С 

С 


2

Навчання грамоти (ч/п)

8.55-9.30

С

С 

С 


3

Музичне мистецтво

10.00-10.35

 А

 А

С 


4

Дизайн і технології

10.55-11.30

С

С

 А

 

5

 

11.45-12.20

 

 

 

 

 

П'ятниця

 

09.02

16.02 

23.02 

01.03

1

Я досліджую світ

8.00-8.35

С

 А

 С


2

Математика

8.55-9.30

С

 С

С 


3

Образотворче мистецтво

10.00-10.35

А

 С

А 

 

4

Фізична культура

10.55-11.30

С

 С

 С

 

5

 

11.45-12.20

 

 

 

 



Ведення зошитів (пам'ятка)


Загальні: 
  • Зошити повинні бути обкладені.
  • Усі записи ведуться чисто та охайно.
  • Писати акуратно і розбірливо.
  • Записувати дату виконання роботи                           (число та місяць ).
  • Зазначати номер вправи або вид роботи, що виконується.
  • Дописувати зошити до кінця.
Математика
  • Усі записи роблять ручкою, а креслення – олівцем.
  • Усі виправлення роблять ручкою.
  • Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.
  • Відстань між класною та домашньою роботою 4 клітинки.
  • Відстань між стовпчиками прикладів 3 клітинки.
  • Відстань між записами роботи 1 клітинка.
  • Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
  • Номер прикладів НЕ ЗАПИСУЄМО.
  • Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
  • 8 листопада
  • Класна робота
  • Задача 231

Українська мова
  • Між класною та домашньою роботою пропускають 2 рядка.
  • Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
8 листопада
Домашня робота
Вправа 23
  • Дотримуйтеся однакових інтервалів між словами.
  • Дописуйте рядок до кінця .
  • Не виходьте за поля.
  • Виправлення роблять ручкою.
  • Літеру перекреслюють навкіс (справа наліво) і замість неї зверху пишуть потрібну літеру.
  • Слово, словосполучення, речення слід закреслити тонкою горизонтальною лінією (в дужки НЕ БЕРЕМО).
  • Класні та домашні роботи НЕ ПЕРЕПИСУЮТЬСЯ.
  • Неправильно написані літери та з’єднання, що є на полях, прописуються під час виконання домашніх завдань.



Батьківські збори:
"Забезпечення захисту життя та здоров'я дітей у процесі дорожнього руху, поліпшення засвоєння дітьми норм безпечної поведінки." (17.11.2023)


🔺   НАВЧАННЯ ВДОМА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ВІД ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ

 ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ УСПІШНО ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Перший етап Ви якомога більше завдань виконуєте разом із дитиною. Прагнете зрозуміти, яких знань, навичок їй бракує, з’ясувати, чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагаєте позбутися недоліків і неправильних способів дії.
Другий етап. Частину роботи дитина виконує сама. Але ви повинні бути переконані, що з цією частиною роботи вона впорається. Швидше за все, спочатку це буде дуже невелика частина, але дитині необхідне відчуття успіху. Оцініть із нею результат. Після кожної самостійно й успішно виконаної частини ставте який-небудь значок, наприклад знак оклику або задоволений смайлик. Через якийсь час ви разом із дитиною переконаєтеся, що правильно зроблена частина збільшується щодня. У разі невдачі спокійно розберіться, що є перешкодою. Навчіть дитину звертатися по допомогу у разі виникнення  конкретних питань. Основним на цьому етапі має бути усвідомлення дитиною, що вона може працювати самостійно і впоратися зі своїми труднощами.
Третій етап. Поступово самостійна робота розширюється до того, що дитина сама виконує всі уроки. Ваша підтримка на цьому етапі швидше психологічна. Ви знаходитесь неподалік, займаєтесь своїми справами. Але готові прийти на допомогу, якщо знадобиться. Перевіряєте зроблене. Сенс цього етапу — у тому, аби дитина переконалася, що вона вже дуже багато може зробити сама, але ви завжди її підтримаєте.
Четвертий етап. Дитина працює самостійно. Вона вже знає, скільки часу знадобиться на те або інше завдання, і контролює себе за допомогою годинника, звичайного або пісочного. Ви в цей час можете бути відсутні удома або знаходитися в іншій кімнаті. Сенс цього етапу у тому, що дитина прагне подолати всі труднощі сама. Відкладати до вашої появи можна тільки найважче. Ви перевіряєте зроблене. Це необхідно, поки остаточно не виробиться навичка самостійної роботи.
Ви вважаєте, що такий  підхід займе у вас багато часу і сил? А хіба менше часу і емоцій ми витрачаємо на безплідну боротьбу («щоб сів, щоб почав, щоб не відволікався…»)? На  надолужування упущеного по ночах перед контрольною? Чого ж тоді вимагати від дитини, якщо ми самі не можемо організувати та спланувати свою до­помогу?

 ЯК МОТИВУВАТИ ДИТИНУ ДО НАВЧАННЯ

МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ УТРУДНЕНЬ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ

1.     Дитина нездорова.
2.     Учень швидко стомлюється, а регулювати свій темп неспроможний.
3.     Батьки не вміють допомогти учневі або ставляться до нього як до дорослого (пояснять один раз, вважаючи, що цього досить) або як до малюка – повторюють те саме безліч разів.
4.     Дорослі не вміють зацікавити дитину навчальною працею як захопливою грою.
5.     Дитина не в змозі уважно працювати в школі і вдома, оскільки навчальна завантаженість для неї непосильна (не вироблені навики навчання).
6.     Батьки надто при згнічують учня погрозами і покараннями. Не вміють своєчасно схвалити і підбадьорити маленьку людину.
7.     Дорослі не вміють чітко пояснювати, давати ділові поради.
8.     Батьки не дотримуються принципу єдності вимог у навчанні: кожен нав’язує дитині свій стиль роботи.


ПОРАДИ  БАТЬКАМ, ЩО  ДОПОМАГАЮТЬ  ДІТЯМ  УЧИТИСЯ

1.     Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять.
2.     Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант завдання.
3.     Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регрессу вашої дитини.
4.     Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
5.     У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена. Спробуйте визначити межі витривалості дитини, збільшуйте тривалість занять щоразу на невеликий відрізок часу.
6.     Бажано використовувати ігрову форму занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.
7.     Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слово підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу с амооцінку.
8.     Необхідно пам’ятати, що покарання за неправильне розв’язання завдань буде останнім і найменш ефективним способом, що завжди викликає в дитині негативні емоції.

ПОЧАТКОВА ШКОЛА


У перший клас діти приходять з очікуванням нових, цікавих подій. Але саме перші роки навчання пізніше згадуються деяким з нас як найнудніші. Що можуть зробити батьки, щоб зберегти у дитини інтерес до навчання?
Створити безпечний простір
Перше розчарування нерідко відбувається із-за очікувань, що не виправдалися. Батьки рідко говорять з дітьми про те, як влаштована школа, як поводитися з вчителькою, не пояснюють, чи можна на уроці піти в туалет або поговорити з приятелем, якщо раптом стало нудно. «Постарайтеся показати дитині, де він вчитиметься, заздалегідь, – радить дитячий психолог Олена Морозова. – І грайте з ним «в школу»«у вчительку» (навіть після того, як він піде в перший клас). Це допоможе йому освоїтися з новим життям, а його очікування стануть реалістичнішими». «Важко вчитися із задоволенням і тоді, коли удома батьки постійно критикують школу, коли їм самим не подобається вчителька, – додає сімейний психолог Людмила Петрановськая. – Дитина відчуває, що мама залишає його в школі з неспокійним серцем. Реакція дорослих означає для нього одне – в школі небезпечно. І він лякається, відчуває себе беззахисним і витрачає багато сил на те, щоб справитися зі своїми страхами. Енергії на навчання у нього простийо не залишається». «Допомогти молодшим школярам вчитися – означає бути поряд, відгукуватися і підтримувати, – продовжує Олена Морозова. – Бути залученим в життя сина або дочки, бути дорослим по-справжньому».
Розвивати допитливість
Дитина потребує нас, але при цьому вона не повинна бути від нас залежною. Саме у першому класі він починає серйозно вчитися самостійності. Але є ситуації, з якими сам він ще не може справитися. Нудно вивчати букви, вже уміючи читати. Важко змусити себе писати нескінченні ряди карлючок і заучувати правила. Інтерес до навчання і потреба пізнавати поступово згасають. «Звичайно, варто пояснити дитині, що це тільки почало і потім завдання будуть складнішими і більш інтереснимі, – вважає психолог Тамара Гордєєва. – Та все ж, признаємося, шкільна рутина дійсно нудна». Саме батькам належить «брати дитину за руку» і відкривати перед ним нове. «Дивіться разом з ним на хмари і розповідайте йому про планети, гуляйте по лісу, відчуваючи його запахи і прислухаючись до звуків, – пропонує Олена Морозова. – Безліч відкриттів, задоволення, яке дитина неодмінно відчує в такі миті, дозволять йому зберегти радісну цікавість до світу, бажання досліджувати, експериментіровать і спостерігати». Справжній інтерес завжди пов’язаний з яскравими враженнями, а не з тиском і натаскуванням, які поступово викликають огиду до навчання.
Помічати досягнення
Кожному хочеться бути успішним. Але невдачі, що повторюються, народжують відчуття безпорадності, діти перестають пробувати і втрачають віру в себе. «В цьому випадку постарайтеся стриматися і не указувати дитині на кожну його помилку, та ще попутно повідомляючи «як треба», – радить Олена Морозова. – Краще, що можуть зробити батьки, – навчити дитину порівнювати себе не з іншими, а з самим собою. Похвалите його за те, що раніше він робив 25 помилок в диктанті, а зараз лише 22. Помічайте навіть мінімальні досягнення». Навчання, особливо в молодших класах, неможливе без постійної «дозаправки» позитивними емоціями. Кожному хлопчикові і дівчинці важливо випробувати відчуття перемоги – в навчанні, творчості або спорті. Але в цьому віці діти швидко забувають про свої маленькі успіхи. Іноді, щоб відчувати себе сильніше, дитині досить сказати собі: «Хай я поволі вважаю, та зате пишу акуратно». Тим, хто сумнівається в своїх силах, це відчуття – «я можу» – допомагає розірвати замкнутий круг неуспішності. «Поетому так важливо, щоб в тих предметах, де дитина відчуває хоч би невеликий інтерес, батьки почастіше нагадували йому про його успіхи», – уточнює Олена Морозова.






Вербальне оцінювання учнів: фрази, які стануть у пригоді вчителю

Перевірити й коректно прокоментувати роботу учня та мотивувати його до навчання допоможуть спеціальні шаблони.

Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Відповідний наказ і текст рекомендацій оприлюднено на сайті МОН. 

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово.


Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази:

Супер

Неймовірно

Талановито

Фантастично

Дивовижно

Приголомшливо

Молодець

Ідеально виконано

Бездоганно

Краще не буває

Чудово

Неймовірно

Чудова робота

Оригінально

Чудова ідея

Так тримати

Прекрасно

Відмінний результат

Гарна робота

Бездоганна робота

Геніально

Відмінна робота

Гарна думка

У тебе все вийшло

Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання:

Ти робиш значні успіхи

Це дуже втішно

Добре впоралась/впорався

Продовжуй у тому ж дусі

Ти це зробила/зробив

У тебе дуже добре виходить

Рада/радий за тебе

Я знала/знав, що ти впораєшся

Ти швидко вчишся

Ти на правильному шляху

Твоя думка цікава

Значно краще

Якщо ви бажаєте емоційно підтримати здобувача освіти, скористайтесь такими формулюваннями:

Щодня тобі вдається 

усе краще

В тебе є прогрес

Ти сьогодні багато працювала

/працював

Це дійсно щось неймовірне

Ти сьогодні гарно працюєш

Тепер ти зрозуміла

/зрозумів цей матеріал

Тепер ти все зрозуміла

/зрозумів

Це завдання вдалося найкраще

Старайся, ти можеш

Ти вдосконалюєшся

Тепер тебе ніщо не 

зупинить

Вже виходить добре

Цілком слушно

Це здорово

Отак правильно

Цього разу ти це зробила\зробив

Набагато краще

Ти перевершила\перевершив себе

Ти рухаєшся у правильному 

напрямку

Ти докладаєш багато зусиль – 

у тебе все вийде

Кожному буде приємно прочитати у своєму зошиті слова підтримки від вчителя:

Ти зростаєш над собою

Сьогодні справи йдуть набагато краще

Молодець, ти проявила/проявив

свою фантазію

Твоя робота з кожним днем 

стає краще

Ти робиш впевнені кроки вперед

Ти дійсно на вершині

Ти вже маєш значні успіхи в цьому

Я дуже пишаюсь тобою

Щоразу краще

Ти дійсно в темі

Так тримати

Ти все зрозуміла/зрозумів

Я вражена твоєю роботою

Ти майже все зрозуміла/зрозумів

Як тобі це спало на думку?

Я рада бачити, що ти так вправно 

працюєш!

Ти робиш все так просто

Вітаю, тобі підкорилося складне 

завдання

Дякую за відповідальне ставлення

до роботи

Ти швидко вчишся

Це найкраще, що ти коли-небудь

робила/робив

Я вірю у твої сили

Я ніколи не бачила, щоб хтось

робив це краще

Щиро радію твоїм успіхам

Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази:

Уважно перевір це завдання

Уважніше, будь ласка

Відшукай помилку

Перечитай, спробуй знайти помилку

Тут сховалась помилка

Спробуй самостійно знайти помилку

Треба ще раз повторити цю тему

Не все вдалося, наступного разу буде краще

Треба потренуватися ще

Треба попрацювати додатково над такими завданнями

Спробуй ще раз розв’язати це завдання

Є над чим працювати, я тобі допоможу

Не поспішай

Потренуйся виконувати таке завдання

Зможеш самостійно знайти помилку?

Хід розв’язку правильний, спробуй знайти помилку 

Формувальне оцінювання допомагає вчителю знайти необхідні доречні слова та коментарі до різних видів робіт: самостійної, парної, групової, проєктної діяльності учнів. Такі репліки дозволяють зробити зауваження без зайвих образ, підтримати та надихнути кожного оригінальним та несхожим на інших коментарем.

1-2 класи

Мовно-літературна освітня галузь

        Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Оцінювальне судження

Поради щодо подолання утруднень

Обмінюється елементарними письмовими повідомлення (записка, лист, вітальна листівка)

Записку, лист , вітальну листівку складено  правильно.

Зверни увагу на розділові знаки .

 

 

Створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами

Речення записані правильно.

Зверни увагу на правильність з’єднання літер.

Записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

Слова/речення записані правильно.

Однак писати слід охайніше.

 

Не допускай виправлень.

Відновлює деформований текст

Тескт записано правильно.

Дотримуйся нахилу.

Перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

Помилки в тексті виправлено й записано правильно.

Зверни увагу на правопис слова Київ. Повтори словникові слова.

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

Кількість складів визначена правильно.

 

Наголоси поставлені правильно.

Позначки роби олівцем.

 

 

Зверни увагу, чи можливо поділити на склади слово сніг.

Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості - м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків

Слова виписані правильно.

Підкресли букви, які позначають м’які приголосні звуки.

 

Слідкуй за розміром букв.

Утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення

Слова утворені й речення побудовані правильно.

Намагайся уникати повторів одного й того ж слова.

 

 

Математична освітня галузь

Змістова лінія «Числа. Дії з числами»

Читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль - словами і цифрами

Математичний диктант записано правильно.

Дотримуйся відступів між числами.

Порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >,<, =

Порівняння чисел виконане правильно.

Не виходь за межі клітинок при записі чисел.

Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз

Числові вирази записано правильно.

Зверни увагу на правильність обчислень.

Обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють)

Обчислення виконані правильно.

Повтори пам’ятку ведення зошита з математики.

Знаходить значення математичних виразів

Значення виразів знайдено правильно.

 Цифри повинні бути заввишки одна клітинка

Обчислює значення виразів зі змінною

Вирази обчислені правильно.

Не допускай закреслень.

Застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах

Задача розв’язана правильно.

Записуй пояснення до кожної дії.

Переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок

Обчислення і перевірка виконані правильно.

Намагайся обирати раціональний спосіб обчислення.

 

  Змістова лінія «Вимірювання величин»

Записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л)

Іменовані числа записані правильно.

Після скорочення кг крапка не ставиться.

Будує відрізки заданої довжини

Відрізки побудовано правильно.

Дотримуйся відступів між кресленнями.

Порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури

Порівняння виконане правильно.

Після числа найменування пиши скорочено без крапки.

Перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань

Перетворення іменованих чисел виконане правильно.

Повтори правила написання скорочених найменувань  одиниць часу .

Виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання

Додавання іменованих чисел виконано правильно.

Повтори правила написання скорочених найменувань грошових одиниць.

Розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця

Кути накреслені правильно.

Креслення роби олівцем.

Будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку

Прямокутник / квадрат  побудований правильно.

Для побудови геометричних фігур користуйся олівцем та лінійкою.

 





Немає коментарів:

Дописати коментар