Розклад синхронних і асинхронних уроків
1-А (22 год) Бородай В.М. (каб. 14) |
||||||
|
Понеділок |
|
05.02 |
12.02 |
19.02 |
26.02 |
1 |
Я досліджую світ |
8.00-8.35 |
А |
А |
А |
А |
2 |
Навчання грамоти (ч) |
8.55-9.30 |
А |
|||
3 |
Математика |
10.00-10.35 |
А |
|||
4 |
Навчання грамоти (п) |
10.55-11.30 |
А |
|||
5 |
Фізична культура |
11.45-12.20 |
А |
А |
А |
А |
|
Вівторок |
|
06.02 |
13.02 |
20.02 |
27.02 |
1 |
Навчання
грамоти (ч) |
8.00-8.35 |
А |
|
А |
А |
2 |
Математика |
8.55-9.30 |
С | А |
А |
|
3 |
Іноземна
мова (а) |
10.00-10.35 |
||||
4 |
Навчання
грамоти (п) |
10.55-11.30 |
А |
А |
||
5 |
|
11.45-12.20 |
|
|
|
|
|
Середа |
|
07.02 |
14.02 |
21.02 |
28.02 |
1 |
Навчання
грамоти (ч) |
8.00-8.35 |
С |
А |
|
|
2 |
Іноземна
мова (а) |
8.55-9.30 |
|
|||
3 |
Математика |
10.00-10.35 |
А |
|
||
4 |
Навчання
грамоти (п) |
10.55-11.30 |
|
|||
5 |
Фізична
культура |
11.45-12.20 |
А |
А |
А |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
08.02 |
15.02 |
22.02 |
29.02 |
1 |
Я досліджую світ |
8.00-8.35 |
||||
2 |
Навчання
грамоти (ч/п) |
8.55-9.30 |
||||
3 |
Музичне
мистецтво |
10.00-10.35 |
А |
А |
|
|
4 |
Дизайн і
технології |
10.55-11.30 |
А |
|
||
5 |
|
11.45-12.20 |
|
|
|
|
|
П'ятниця |
|
09.02 |
16.02 |
23.02 |
01.03 |
1 |
Я досліджую світ |
8.00-8.35 |
А |
|
||
2 |
Математика |
8.55-9.30 |
||||
3 |
Образотворче
мистецтво |
10.00-10.35 |
А |
А |
|
|
4 |
Фізична
культура |
10.55-11.30 |
|
|||
5 |
|
11.45-12.20 |
|
|
|
|
Ведення зошитів (пам'ятка)
- Зошити повинні бути обкладені.
- Усі записи ведуться чисто та охайно.
- Писати акуратно і розбірливо.
- Записувати дату виконання роботи (число та місяць ).
- Зазначати номер вправи або вид роботи, що виконується.
- Дописувати зошити до кінця.
- Усі записи роблять ручкою, а креслення – олівцем.
- Усі виправлення роблять ручкою.
- Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.
- Відстань між класною та домашньою роботою 4 клітинки.
- Відстань між стовпчиками прикладів 3 клітинки.
- Відстань між записами роботи 1 клітинка.
- Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
- Номер прикладів НЕ ЗАПИСУЄМО.
- Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
- 8 листопада
- Класна робота
- Задача 231
- Між класною та домашньою роботою пропускають 2 рядка.
- Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
- Дотримуйтеся однакових інтервалів між словами.
- Дописуйте рядок до кінця .
- Не виходьте за поля.
- Виправлення роблять ручкою.
- Літеру перекреслюють навкіс (справа наліво) і замість неї зверху пишуть потрібну літеру.
- Слово, словосполучення, речення слід закреслити тонкою горизонтальною лінією (в дужки НЕ БЕРЕМО).
- Класні та домашні роботи НЕ ПЕРЕПИСУЮТЬСЯ.
- Неправильно написані літери та з’єднання, що є на полях, прописуються під час виконання домашніх завдань.
🔺 НАВЧАННЯ ВДОМА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ВІД ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ
ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ УСПІШНО ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
ЯК МОТИВУВАТИ ДИТИНУ ДО НАВЧАННЯ
ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Вербальне оцінювання учнів: фрази, які стануть у пригоді вчителю
Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Відповідний наказ і текст рекомендацій оприлюднено на сайті МОН.
Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово.
Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази:
Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання:
Якщо ви бажаєте емоційно підтримати здобувача освіти, скористайтесь такими формулюваннями:
Кожному буде приємно прочитати у своєму зошиті слова підтримки від вчителя:
Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази:
Формувальне оцінювання допомагає вчителю знайти необхідні доречні слова та коментарі до різних видів робіт: самостійної, парної, групової, проєктної діяльності учнів. Такі репліки дозволяють зробити зауваження без зайвих образ, підтримати та надихнути кожного оригінальним та несхожим на інших коментарем.
1-2 класи
Мовно-літературна освітня галузь
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»
Очікувані результати навчання здобувачів освіти | Оцінювальне судження | Поради щодо подолання утруднень |
Обмінюється елементарними письмовими повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) | Записку, лист , вітальну листівку складено правильно. | Зверни увагу на розділові знаки .
|
Створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами | Речення записані правильно. | Зверни увагу на правильність з’єднання літер. |
Записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються | Слова/речення записані правильно. | Однак писати слід охайніше.
Не допускай виправлень. |
Відновлює деформований текст | Тескт записано правильно. | Дотримуйся нахилу. |
Перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх | Помилки в тексті виправлено й записано правильно. | Зверни увагу на правопис слова Київ. Повтори словникові слова. |
Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) | Кількість складів визначена правильно.
Наголоси поставлені правильно. | Позначки роби олівцем.
Зверни увагу, чи можливо поділити на склади слово сніг. |
Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості - м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків | Слова виписані правильно. | Підкресли букви, які позначають м’які приголосні звуки.
Слідкуй за розміром букв. |
Утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення | Слова утворені й речення побудовані правильно. | Намагайся уникати повторів одного й того ж слова.
|
Математична освітня галузь
Змістова лінія «Числа. Дії з числами»
Читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль - словами і цифрами | Математичний диктант записано правильно. | Дотримуйся відступів між числами. |
Порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >,<, = | Порівняння чисел виконане правильно. | Не виходь за межі клітинок при записі чисел. |
Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз | Числові вирази записано правильно. | Зверни увагу на правильність обчислень. |
Обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) | Обчислення виконані правильно. | Повтори пам’ятку ведення зошита з математики. |
Знаходить значення математичних виразів | Значення виразів знайдено правильно. | Цифри повинні бути заввишки одна клітинка |
Обчислює значення виразів зі змінною | Вирази обчислені правильно. | Не допускай закреслень. |
Застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах | Задача розв’язана правильно. | Записуй пояснення до кожної дії. |
Переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок | Обчислення і перевірка виконані правильно. | Намагайся обирати раціональний спосіб обчислення. |
Змістова лінія «Вимірювання величин»
Записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) | Іменовані числа записані правильно. | Після скорочення кг крапка не ставиться. |
Будує відрізки заданої довжини | Відрізки побудовано правильно. | Дотримуйся відступів між кресленнями. |
Порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури | Порівняння виконане правильно. | Після числа найменування пиши скорочено без крапки. |
Перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань | Перетворення іменованих чисел виконане правильно. | Повтори правила написання скорочених найменувань одиниць часу . |
Виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання | Додавання іменованих чисел виконано правильно. | Повтори правила написання скорочених найменувань грошових одиниць. |
Розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця | Кути накреслені правильно. | Креслення роби олівцем. |
Будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку | Прямокутник / квадрат побудований правильно. | Для побудови геометричних фігур користуйся олівцем та лінійкою. |
Немає коментарів:
Дописати коментар